Możesz sprzedawać swoje zdjęcia na Instagramie i zarabiać na różne sposoby. Na przykład, marki i wydawcy mogą licencjonować Twoje zdjęcia za pośrednictwem rynków. Możesz także sprzedawać odbitki lub fizyczne produkty ze swoimi zdjęciami. Istnieją usługi takie jak Printful i Teelaunch, które pozwalają ci umieścić swoje zdjęcia na produktach. Firmy te zajmą się realizacją zamówień i obsługą klienta.
Posty sponsorowane
Jeśli chcesz uzyskać większe zaangażowanie z postów sponsorowanych na Instagramie, upewnij się, że stworzysz kampanię z ukierunkowaną grupą odbiorców. Chociaż możesz dotrzeć do większej liczby osób z szeroką publicznością, skupienie się na bardziej konkretnej grupie odbiorców przyniesie więcej korzyści. Pomocne jest również zawarcie wezwania do działania w swoich postach sponsorowanych, więc użytkownicy są zachęcani do podjęcia działań.
Zanim zaczniesz publikować posty sponsorowane na Instagramie, musisz najpierw skonfigurować sponsoring z marką. Gdy marka doda Cię jako partnera, możesz tworzyć tylko posty sponsorowane na Instagramie. Jeśli przestrzegasz wszystkich wytycznych marki i masz swój post zatwierdzony przez markę, łatwiej będzie Ci przyciągnąć sponsorów i zdobyć zwolenników.
Posty sponsorowane na Instagramie to popularny sposób na promowanie nowych produktów i usług. Jest to szczególnie pomocne dla tych, którzy chcą zwiększyć świadomość swojej marki. Co więcej, posty sponsorowane pozwalają na wkroczenie do publiczności wybitnych influencerów Instagrama. Oprócz tego możesz również promować swoje istniejące treści lub posty poprzez posty sponsorowane.
Chociaż ważne jest, aby posty sponsorowane na Instagramie były istotne dla niszy Twojej marki, jest to również dobry sposób na budowanie zaufania z publicznością. Sponsorowane posty na Instagramie pomogą Ci zaangażować się w istniejących klientów i przyciągnąć nowych. Otrzymasz więcej zaangażowania na sponsorowanych postach, jeśli włączysz treści generowane przez użytkowników (UGC). Post z dużą ilością UGC jest bardziej prawdopodobny, aby przyciągnąć uwagę ludzi.
Posty sponsorowane na Instagramie mogą pomóc Ci zarobić więcej pieniędzy z Twoich treści. Ceny Instagrammera są różne i mogą zależeć od liczby followersów, zaangażowania w ich posty, liczby Instagram Stories, które publikują, oraz od linku w ich bio. Włączając link w swoim bio, możesz zwiększyć liczbę swoich zwolenników i przyciągnąć więcej sponsorów.
Posty sponsorowane na Instagramie pozwalają markom tworzyć posty sponsorowane typu shoppable. Użytkownicy mogą kliknąć na tagi produktu i zostać skierowani na stronę produktu. Dzięki temu Twoi odbiorcy mogą kupić produkt właśnie tam, bez konieczności opuszczania Instagrama.
Marketing afiliacyjny
Pierwszym krokiem w marketingu afiliacyjnym na Instagramie jest wybranie sieci afiliacyjnej. Ta sieć pozwoli Ci wybrać stawki prowizji i zapłaci Ci za ułatwienie sprzedaży. Po wybraniu sieci partnerskiej możesz zacząć używać kodów rabatowych do postów na Instagramie. Możesz również użyć linków partnerskich do promowania innych produktów.
Instagram zwija również nowe funkcje afiliacyjne. Obejmują one Instagram Shops, które są podobne do marek ecommerce. Te funkcje są zaprojektowane tak, aby kierować twórców treści. Są one obecnie w fazie testów beta, ale oczekuje się, że wkrótce zostaną uruchomione dla twórców z USA. Podczas gdy te nowe funkcje są ekscytujące dla marketerów afiliacyjnych, nie są one jeszcze pewnym sposobem na generowanie przychodów.
Marketing afiliacyjny na Instagramie to dobra opcja, jeśli nie masz produktu, który możesz sprzedać. Promując produkty innych osób, możesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie nowych zwolenników i klientów. Możesz także zawrzeć swój link partnerski w swoim bio, aby kierować ruch do swojej strony internetowej z afiliacją. Niektórzy marketerzy afiliacyjni tworzą również strony niszowe, aby pisać treści i promować produkty afiliacyjne. Brand your IG profile to match the style of your affiliate website and make sure to use your bio link to promote recent articles and reviews. Innym świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy na Instagramie z marketingiem afiliacyjnym jest budowanie listy e-mailowej.
Po utworzeniu konta na Instagramie, możesz stworzyć link partnerski. To da ci pojęcie o tym, ilu masz zwolenników, i możesz odpowiednio zoptymalizować swoje treści. Pomoże Ci to również w tworzeniu lepszych treści w przyszłości. Śledząc swoje analityki, będziesz mógł zobaczyć, co działa dla twoich wysiłków marketingu afiliacyjnego na Instagramie.
Innym świetnym sposobem na promowanie produktów na Instagramie jest dodawanie tagów shoppable do swoich postów. Opis produktu, cena i zdjęcia zostaną wyświetlone na Twojej stronie, więc możesz łatwo wysłać je bezpośrednio do swojego sklepu internetowego. Ponadto użytkownicy Instagrama mogą kliknąć na te linki, aby wyświetlić więcej informacji o produkcie.
Sprzedaż własnych produktów
Możesz łatwo sprzedawać własne produkty na Instagramie. Dodanie przycisku shoppable do swojego profilu pomoże użytkownikom kupić Twoje produkty bezpośrednio z aplikacji. Aby to zrobić, możesz użyć aplikacji o nazwie Like2Buy firmy Curalate. Inną opcją jest Soldsie, która zamienia twoje zdjęcia produktów w shoppable Instagram posts. Spreesy to kolejna opcja, która wymaga od klientów podania adresu e-mail w celu uzyskania bezpiecznego linku kasowego. Możesz również użyć Inselly, który pozwala dodać dedykowane hashtagi do swoich opisów.
Niezależnie od tego, czy sprzedajesz własne produkty, czy promujesz czyjeś, Instagram pozwala szybko zarabiać pieniądze. Ponieważ rynek produktów cyfrowych rośnie dwa razy szybciej niż rynek produktów fizycznych, jest to świetna okazja do sprzedaży własnych produktów. Możesz sprzedawać wszystko, od produktów cyfrowych po usługi cyfrowe za pośrednictwem swojego konta na Instagramie. Jeśli jesteś ekspertem w jakiejś dziedzinie, możesz również sprzedać e-booka swoim odbiorcom. Odpowiedzi na żywo na pytania publiczności pomogą twoim klientom zobaczyć, że jesteś prawdziwym ekspertem, a ich zakup będzie dobrze opłacalny.
Jeśli masz już sklep internetowy, powinieneś stworzyć stronę na Instagramie i promować swoje produkty. Produkty cyfrowe to przyszłość e-commerce. Niezależnie od tego, czy masz własny sklep fizyczny, czy sprzedajesz produkt od dropshippera, Instagram jest idealną platformą do sprzedaży produktów. Możesz nawet sprzedawać fizyczne produkty za pośrednictwem usług druku na żądanie, takich jak Printful.
Instagram ma więcej funkcji niż kiedykolwiek wcześniej, co czyni go doskonałym miejscem do uruchomienia sklepu eCommerce. Wielu użytkowników Instagrama już korzysta z aplikacji do zakupu produktów. Możesz skorzystać z tej możliwości, łącząc swoje konto biznesowe na Instagramie ze Square i używając Square do oznaczania przedmiotów w swoich postach na Instagramie.
Aby zostać zauważonym na Instagramie, musisz regularnie publikować wysokiej jakości treści. Powinieneś zamieszczać treści, które wyróżniają się i są unikalne dla Twojego produktu. Możesz nawet użyć wideo, aby pokazać, jak działa produkt lub przeprowadzić sesje Q&A na żywo.
Sprzedaż licencji na swoje zdjęcia lub filmy
Sprzedaż licencji na swoje zdjęcia lub filmy z Instagrama może być świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy. Twenty20 to strona internetowa do licencjonowania obrazów, która umożliwia sprzedaż licencji do celów redakcyjnych lub komercyjnych. Najlepszym sposobem na zarabianie pieniędzy z Twenty20 jest oznaczenie swoich zdjęć słowami kluczowymi odpowiednimi do rodzaju licencji, które chcesz sprzedać. Strona będzie promować Twoje zdjęcia, a Ty otrzymasz 2$ za każdą sprzedaną licencję. Możesz sprzedawać to samo zdjęcie tyle razy ile chcesz, o ile oznaczysz je odpowiednimi słowami kluczowymi.
Oprócz sprzedaży licencji na swoje zdjęcia, możesz również sprzedawać odbitki. Wiele marek i wydawców licencjonuje zdjęcia od użytkowników Instagrama do różnych zastosowań. Możesz również sprzedawać odbitki swoich zdjęć klientom za pośrednictwem stron internetowych, takich jak Teelaunch i Printful. Te platformy zajmą się realizacją i obsługą klienta za Ciebie, więc wszystko, co musisz zrobić, to sprzedać odbitki.
Gdy masz już silny ślad na Instagramie, możesz zacząć sprzedawać licencje na swoje zdjęcia z Instagrama. Wielu odnoszących sukcesy fotografów korzysta z witryny, aby sprzedać swoje prace. Te firmy potrzebują obrazów do promowania swoich produktów. Możesz sprzedawać pojedyncze zdjęcia lub pakiety tematyczne do firm. Upewnij się, że śledzisz przesyłki, abyś mógł wystawiać faktury klientom.
Możesz także spróbować sprzedać swoje zdjęcia z Instagrama jako fotografię stockową. Jeśli masz wysokiej jakości zdjęcia, możesz je również sprzedać do Candidly. Ta strona z fotografią stockową skupia się na autentycznych zdjęciach i sprzedaje je ludziom, którzy szukają zdjęć stockowych. Z Candidly, otrzymasz 50% zysków z każdej sprzedaży. Możesz otrzymać zapłatę za pośrednictwem PayPal.
Jeśli chodzi o fotografię stockową, istnieje kilka stron, które warto sprawdzić. Shutterstock jest największy i najbardziej popularny. Pozwala sprzedawać zdjęcia i klipy wideo na platformie i sprawia, że masz dobry dochód. Po zatwierdzeniu witryny fotografii stockowej możesz zacząć przesyłać swoje najlepsze zdjęcia. Możesz również uzyskać pieniądze poprzez darowizny i Google AdSense. Aby sprzedać zdjęcie lub wideo, musisz wypełnić profil i podać dane kontaktowe.
Podobne tematy